
18 abr. L’AMISOL PUBLICA UNA 2A EDICIÓ AMPLIADA DEL LLIBRE D’AFORISMES EL LLEVAT DE LA VIDA DE PEP DIVINS
Després de l’èxit de la primera edició l’any 2018, l’Amisol publica una revisió i ampliació del llibre de poesia del pastor i poeta de Llobera. Per voluntat de l’autor, la recaptació es destinarà a l’associació Amisol, que és qui en gestionarà les vendes.
“El llevat de la vida”, que és un recull d’aforismes lacònics i profunds, és la tercera obra de Pep Divins, resultat de la maduració de les idees que per a ell integren la llavor de la vida amb la dedicació i parsimònia de qui guarda el ramat. En aquesta segona edició, l’autor, partint d’uns personatges al·legòrics, els moms, aprofundeix en la seva visió del món i del que constitueix l’essència de la vida.
El llibre es posarà a la venda el dia de Sant Jordi a les parades de roses de l’Amisol i a les llibreries de Solsona, així com a la parada de llibres d’autors locals d’Òmnium Cultural. Més endavant es podrà adquirir a les mateixes llibreries o trucant a l’Amisol al 973482304.
El proper 9 de maig, a la Biblioteca de Solsona, està previst fer un acte de presentació del llibre conduït pel Moixic i amb la participació de l’autor, Pep Divins.


No Comments